detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

bönhörd...eller inte

Kategori: Allmänt

Jag behövde inte längta efter Julia till eftermiddagen för dom ringde ifrån skolan på morgonen. Hon är förkyld och har nog lite feber, så nu kan vi umgås fram till onsdag eftermiddag iallafall...sedan kan nog pappan lösa av lite :) Jippie, säger vi då, även om jag inte bad om ett sjukt barn!
 
Sen har jag antagligen tänkt elaka tankar om nån, för när vi är på väg hem så börjar en varningslampa lysa på den !%&#&%(#&%!! bilen! JAG HATAR BILAR!! Det är nånting med mig och bilar som inte funkar och jag önskar så att jag inte behövde ha nån! Jag ångrar att jag inte blev bilmekaniker men när Julia flyttat hemifrån ska jag inte ha bil mer utan istället köpa mig en fin cykel!
 
Så efter en hektisk förmiddag har vi iallafall landat här hemma...vi dricker kaffe, äter kalla köttbullar och apelsiner, lyssnar på musik och funderar på om vi ska vårstäda hela veckan :)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: