detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

jag listar

Kategori: Allmänt

5 av sånt jag avskyr mycket
 
SNÖ
KYLA
SNÖ
KYLA
MÄNNISKOR SOM INTE LEVER SOM DOM LÄR
 

En ledig dag har passerat, en lugn sådan. Jag dras med en irriterande huvudvärk och efter en riktigt smärtsam attack förra veckan så ska jag kolla upp den på fredag och det ser jag inte fram emot. Om det är nåt jag undviker så är det läkarbesök, lite sjukligt det där men jag vet att det hänger ihop med alla besök och vistelser på sjukhus innan och efter Julia ploppade ut. Hon är på korttids och jag saknar henne <3
 
Och apropå kyla så kostar jag på mig en återblick, utsikten på bilden njöt vi av efter en dag vid sjön i somras. Vi träffade på en av Julias personal och en fd. kollega till mig som bjöd hem oss på fika.
Hon bor fantastiskt vackert!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: