detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

fredag

Kategori: Allmänt

Julia har fått överta Kalles förkylning så alltså ingen skola idag. Morgonkaffet har hon druckit upp och tar sig nog en tupplur snart. Jag laddar lite för ett besök på Vimmerby Hälsocentral, inget favoritställe precis men nödvändigt. Konstant huvudvärk i 1 1/2 vecka nu efter en huvudsvärksattack som var ond och otäck. Den vill inte ge med sig och både syn, koncentration och ork försvinner. Jag har ingen aning alls själv och det känns nog värst.
 
I eftermiddag tänker jag ta jobbhelg, det känns som om det kan bli en lugn sådan.
 
 
 

Kommentarer

  • Bisan säger:

    Hej
    Hoppas du mår bättre snart & huvudvärken släpper , Stackars Julia denna förkylning har väl slagit till blandat med maginfluensa (urk)
    Ha en så bra helg som du kan
    kram

    Svar: tack Bisan, trevlig helg till dig med! och helt rätt, både näsa och mage :(
    Madeleine

    2013-10-18 | 09:07:32
    Bloggadress: http://beatrice-minadagrilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: