detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

forever 19

Kategori: Allmänt

Det käraste jag har får fira födelsedag idag <3
Nu vet jag ju att hon inte firar så hårt för det här är inte hennes favoritdag ;) eller födelsedagen går väl an bara hon slapp att bli äldre, hon kommer för evigt att vara vår 19-åring. Men man kommer ju inte undan och hon åldras med behag. Det var en måndag kväll vi träffades för första gången, 19.21 på BB i Västervik. Pojknamn kommer jag inte ihåg några och flicknamnen var Carolina eller Josefine och på nåt sätt så såg hon ut som en Carolina, eller Lina som det blev för oss :) Vi träffas ju inte så ofta som jag skulle vilja och födelsedagen har vi redan firat, men jag kommer nog att tänka på henne hela dagen <3
 
Carolina Karlsson, jag hoppar över mellannamnen hahaha...jag vet ju att du läser det här, jag önskar dig en solig och skön dag. Unna dig något och känn min kärlek och stolthet...du är den vackraste och klokaste människan på jorden! Hoppas du är klar i tvättstugan och att du har diskat så du kan plocka upp din nya kaffebryggare :)
 
Puss på dig <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: