detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

jag borde bli vampyr

Kategori: Allmänt

 
Järnbrist, blodbrist, anemi, det har jag, och doktorn tror att det kan vara orsaken till min huvudvärk och det skulle ju även förklara min trötthet. Jag var tydligen totalt tömd så en behandling på ett halvår trodde han på. Jag ska oxå tro på det och inte googla mer för eftersom jag är en mästare på att måla fan på väggen så har jag snart drabbats av både det ena och det andra. Men på måndag morgon gör jag ett besök till på sjukan och sen börjar jag stoppa i mig järn och sen kan det bara bli bättre känner jag :)
 
Jag är vanvettigt rädd för att bli sjuk och det hör ihop med att jag och barnen bor själva. Ingen mer vuxen så om jag sviktar så blir det så dramatiskt och hjälp måste tillkallas...därför går jag sällan till farbror doktorn. Om det funkar så ställer jag mina diagnoser själv, men nu hade jag fel.
 
 
 

Kommentarer

  • Gudrun nilsson säger:

    Skönt att du ser en ljusning på allt.
    Kram.

    Svar: kramkram :)
    Madeleine

    2013-10-20 | 08:12:00

Kommentera inlägget här: