detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

I'm a good woman

Kategori: Allmänt

jamen det är jag ju, och jag är även en god man. Till Julia. Beslutet kom från tingsrätten idag. Så nu startar alltså vår formella relation och jag får börja med att kontakta bank, fk och överförmyndare för lite fix med blanketter. Jag har inte riktigt kläm på det här med redovisning för det är ju lite annorlunda så länge hon bor hemma och jag vill ju göra allting rätt. Men jag lär mig. När vi hade öppnat posten idag så sa jag till Jullan att: "nu är jag din god man", "Nämen"! sa hon glatt :) Så jag var nog ett bra val :)
 
vi fick beslutet båda två så det känns ju dubbelt så säkert
 
Jag kände att jag var tvungen att dokumentera en "sak" som finns i det här huset. Hon är väldigt viktig för Julia, inte alltid men om något är lite jobbigt så måste hon finnas där och hon har funnits där i 16 år. "lilla Slankan", något ärrad men ack så älskad <3 idag har hon badat bort förkylningsbacillerna :)
 
 
 
jag håller mig ifrån cigaretterna och pratar peppande med mig själv...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: