detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

Från mobilen, japp...godnatt.

Kategori: Allmänt

 
jaha, nehe...det här skulle ju ha publicerats från mobilen igår men det lyckades jag tydligen inte med :(
Jaja, försöker väl igen nån dag.
Bilden föreställer mitt fönster, i vårt nya hem. Flytten hit knäckte mig nästan och hade det inte varit för Lina&Kalle så hade den knäckt mig. Utan överdrift. All kärlek till er <3
 
För övrigt skiner solen, fantastiska höst! Kalle snorar och jag har ont i huvudet.

Kommentarer

  • Gretha säger:

    Kram till dina fina barn som stöttar upp sin fina mamma! Ni ser ju ut att ha det riktigt mysigt i er stadslägenhet. Måste hälsa på snart!
    Massa kramar<3

    Svar: Vi har det mysigt och kommer inte du hit så kommer jag till dig snart, jag får ont i huvudet av att prata i telefon..:) Kram <3
    Madeleine

    2013-10-15 | 22:09:46

Kommentera inlägget här: