detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

jamen vad gör vi

Kategori: Allmänt

joo, vi äter och umgås! Jullan frossar i sitt godisägg och det är lika bra det så det tar slut nån gång :) Jag äter oxå godis för jag tänker som så att godis är bättre än cigaretter och det får vara så nu! Snart två veckor som rökfri och varje dag är en kamp men den här gången ska jag banne mig lyckas!!
 
Påsk för mig har aldrig betytt nåt särskilt, godisägg och lite god mat...det är väl allt. Jag har ofta jobbat och det brukar vara en trevlig helg att tillbringa där. Lite extra mys. Faktiskt hade jag gärna jobbat den här helgen. Mina barn har det bra ändå.
 
Alla människor som är beroende av hjälp från nån annan borde få medalj, att ha ett funktionshinder som gör att man måste förlita sig på den människan som ska hjälpa en och framförallt alla dessa olika människor som ska hjälpa en det tål att tänkas på lite mer. Jag vet hur jag vill att Julia ska få ha det men undrar ibland om det är möjligt
 
                                                                                     
.
 
näe, nu fortsätter vi att äta och mysa :) och är tacksamma för att vi har varandra.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: