detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

svajigt

Kategori: Allmänt

Jaha, och vad hände här då? Hjärnsläpp? Ja, det skulle man kunna kalla det. Jag tänker så mycket och så fort men skriver långsammare så då tappar jag tålamodet och skriver ingenting :) Varför? För att jag slutat röka. Det är asjobbigt!! Men det går. Men det är tröttsamt.
 
Haha, det där vet jag inte när jag skrev men hjärnsläppet verkar förbli konstant. Likaså rökstoppet, 7 månader på fredag YEAH!!
 
Jag ska nog börja skriva här igen, det är mycket som ska ut nu :)
 
                                                                                          
 

Kommentarer

  • Bisan säger:

    Hallå där
    Bra jobbat med rökningen & klart du ska hänga här igen , har massor som ligger i mitt utkast dvs halvklart men om det släpps eller inte återstår att se
    kram

    2013-10-15 | 08:48:21
    Bloggadress: http://beatrice-minadagrilivet.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Go Madde Go!!!! :)

    2013-10-15 | 09:06:25

Kommentera inlägget här: