detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

nu tar jag helg..

Kategori: Allmänt

                                                                                            
 
Jag gick på hockeymatch och hade sällskap av tre stiliga grabbar.
Jag behövde inte ens köpa korv eller kaffe själv, det kom serverat :)
Vimmerby förlorade och det var synd eftersom det gällde allt eller inget...
Kalle är förkrossad så jag håller mig lite tyst och lugn <3
 
 
Jobbhelgen är alltså över och resten av söndagkvällen blir lugn.
Mina lediga dagar är redan ganska uppbokade, det behöver fixas lite här hemma, lite extrajobb och så är det föräldramöte på korttids och det ser jag fram emot. Jag ska försöka att ta en dag i taget och inte längta alltför mycket till helgen, men det blir svårt för vi får finbesök <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: