detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

Blogg.se

Kategori: Allmänt

att ha en blogg...det har jag funderat på ganska länge, det ligger väl i tiden. Fast jag har inte vågat, för min egen skull. Jag har mycket åsikter, kan bli ganska personlig men har svårt med att folk vet för mycket om mig. Men, jag tänker mycket, gillar att skriva och själva syftet till en början kommer att vara någon slags dokumentering över förändringarna vi har framför oss. Julias väg mot vuxenlivet. Julia, min snart 18-åriga pärla. Julia, med markörkromosomsyndrom15 som har stort inflytande över vår vardag och våra liv. Kanske och det hoppas jag, hittar någon hit som gått igenom detta för det skulle jag behöva. Och innan jag börjar; Lina&Kalle...ni är mina ädelstenar.
 

Kommentarer

  • Bisan säger:

    Jag kommer absolut att läsa

    Kram

    2013-01-10 | 10:07:56
    Bloggadress: http://www.beatrice-minadagarilivet.blogspot.com
  • Anita säger:

    Fint Skrivet av dig;)

    2013-01-10 | 10:47:02
  • Bisan säger:

    Glömde ju skriva
    att en blogg är 1 bra sätt att få ur sig saker , självklart förstår jag hur man ibland ev blottar sig för andra
    men såg du hade koll på kommentarerna innan dom publiceras, bra för då slipper du få
    DUMA eller ELAKA
    KOMMENTARER ifrån folk som inte lever det liv just du gör
    Vill inte jämföra Jullan med någon men i mitt arbete läser jag gärna om Matilda
    www.munderbar.wordpress.com

    Kram igen

    Svar: Du är bra du! gillar din blogg :)
    Madeleine

    2013-01-11 | 12:50:37
    Bloggadress: http://www.beatrice-minadagarilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: