detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

det känns varmt.

Kategori: Allmänt

Jag gillar att skriva här och blir så jätteglad för fina kommentarer både här och av er jag möter, blir alldeles varm i hjärtat :)
Vår morgon var väl inte helt hundra, Julia var så jättetrött och arg när hon vaknade. Hon somnade tidigt igår och hade varit ganska stillsam. Det känns som om nån slags influensa kan vara på gång. Om det inte är alldeles uppenbart med feber och sånt så är det alltid svårt att veta vad som är fel, man får iaktta och försöka tyda signaler. Hoppas jag har fel idag.
 
Annars följer våra morgnar fasta rutiner:
05.30 jag går upp
06.00 väcker Julia
06.20 badrumsbestyr
06.40 frukost
07.00 vi går ut
07.15 taxin kommer
och helt beroende på humöret så vet man om det ska vara en tyst morgon eller en prata på morgon :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: