detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

jakten på mister Big

Kategori: Allmänt

Imorgon åker Carolina till New York! Hon och hennes kompis Fredrika ska turista där en vecka :) och som hon har längtat! Så länge jag kan minnas har hon velat åka dit och nu äntligen bär det av! Mitt på Manhattan ska dom bo med sevärdheter och shopping runt hörnet. Jag hoppas dom får fantastiska dagar där och att allt överträffar förväntningarna! Som mamma får man väl bry sig lite så jag tänkte skicka med några kloka råd;
 
Lina <3
ha en fabulous vecka
ta hand om varandra
var rädda om er
skicka lite livstecken
gör allt som jag skulle gjort
gör allt som jag inte skulle gjort
jag önskar mig en handväska från Topshop
eller en kaffemugg...
glöm inte att sova lite
 
och du, även om du hittar mister Big så kom hem ;)
 
min vackra, snälla och kloka dotter, puss på henne <3

Kommentarer

  • Bisan säger:

    Så härligt för henne att komma iväg nu äntligen

    Bra råd till henne

    Kram

    Svar: det är där hon vill bo säger hon och har alltid sagt, jag tycker det är långt bort :) kram på dig med och ha en bra helg!
    Madeleine

    2013-02-01 | 11:19:37

Kommentera inlägget här: