detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

myyys!

Kategori: Allmänt

Det är Jullan-grejer på bilden...jag föll för bloggreklam och beställde från Lekmer.se. Resten är från apoteket. Julia har epilepsi, hon fick sitt första anfall när hon var sex år och det är vanligt bland dom med samma syndrom som hon så det kom inte som en överraskning. För länge, länge sen kallades det för fall-sjuka för att man faller vid ett anfall eller djävulssjuka, antagligen för att man nästan ser besatt ut under ett anfall. Jag hatar epilepsi, den förstör så mycket om man inte får vara anfallsfri meeen jag tackar Gud eller nån annan för att Julia sluppit dom länge nu, och jag prisar staten för högkostnadsskyddet.. för medicinen är jäkligt dyr!
 

Kommentarer

  • Carina säger:

    Har nu följt dig sen du började blogga och jag läser med nöje varje dag. Du vet ju nästan min inställning till det mesta vad gäller "våra" ungdomar. Håller även idag med dig om djävulssjukan och det gör sonen med. Han kan idag uttrycka en undran varför han har fått det, vad svarar man? Kram till Er

    Svar: gullig du är Carina! och jag vet att du vet vad jag menar med det mesta, kram!
    Madeleine

    2013-01-18 | 15:08:58

Kommentera inlägget här: