detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

Thailand?

Kategori: Allmänt

Jobbar delad tur och är nu hemma några timmar. Trötta var vi imorse men Julia är så duktig, kallt och mörkt var det när vi sa hej då på fritids. Allt måste vara förberett på morgonen och är humöret bra så funkar det fint. Ikväll kommer hon hem med personal som stannar här tills jag kommer hem och det fungerar riktigt bra. För några år sen ansökte jag och fick beviljat personal här hemma när jag jobbar. Jullan for så illa av att fara fram och tillbaka för mycket mellan mig och sin pappa men nu har vi hittat bättre rutiner som hon klarar bra. Tack LSS.
 
Nepp, nu ska här lagas mat och förbereda inför kvällen.
 
Thailand ja, har aldrig haft nån längtan dit men det slog mig igårkväll att vi skulle kunna rymma och stanna där för evigt...det är åtminstone varmt. Jag kan se oss framför mig, hur vi bor i en liten bungalow vid stranden :)
Har dom utlämningsavtal med Sverige?
 

Kommentarer

  • Bisan säger:

    Så bra att Lss fungerar

    Ja så skönt att drömma sig bort
    Kram

    2013-01-21 | 15:31:02
    Bloggadress: http://www.beatrice-minadagarilivet.blogspot.se
  • Helena Larsson säger:

    Thailand...............svettigt och massor med sand mellan tårna --------------kanske helt enkelt underbart

    Svar: jaaa, du hittade hit! :) Thailand vore nog underbart ;)
    Madeleine

    2013-01-22 | 18:12:44

Kommentera inlägget här: