detvardethrjagvillesga.blogg.se

mina känslor, mina tankar, mina åsikter

uppe med tuppen

Kategori: Allmänt

eller rättare sagt uppe före tuppen, febern väcker Julia och Julia väcker mig. Bacillerna har drabbat även mig så idag fick jag ge upp tanken på jobb, och det svider i plånboken speciellt när man lever på en lön :(
Vi har ju ett läkarbesök inbokat på habiliteringen idag och vi ska försöka ta oss dit fullproppade med febernedsättande. Jag behöver ett läkarintyg på Jullans diagnos som ska lämnas till överförmyndaren och ändrar jag tiden så är jag rädd att det dröjer ett tag innan vi får en ny tid. Habiliteringsläkare växer inte på träd så väntetiden för ett besök kan bli lång. Vi ska ju träffa en ny läkare idag så det blir spännande, vi brukar få åka till Västervik men det slapp vi idag...han kommer till Vimmerby istället.
 
Julia ligger i soffan nu och tittar på Emil i Lönneberga, en kär favorit...i somras gjorde vi en utflykt till Katthult och där är det fint även om vi mest fick hänga vid kaninburen :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: